Nak join klik sini

Friday, November 12, 2010

lAmAnYa..........


uWaAAaaaaaaaaaaaaaaaaaa..................
Demam masih melanda diriku...
Biliion sory to Team MyReadEYE.... dah lama x hupdate Blog...
nak jenjalan ke Blog kawan2 pun terbantut... tapi ku kuatkan juga semangat untuk Blogwalking..
pepun thanx pada kawan2 yang datang menjengah Blog ku....
hari ini agak ada masa sikit nak bercerita,..Demam pun agak berkurangan walaupun tidak sepenuhnya sihat...
dengan kerja yang banyak beberapa arini,dan aku yang ke Demaman.... 

best2...esok cuti.. nak rehat puas2.. cepat aku sihat cepat boleh berblogging....
emmm.... tapi aku dah sihat pun xleh nak heppy coz anak aku yang di dalam gambar diatas tu pun sekarang dilanda kesakitan... dah berapa hari asik ke hospital... dengan aku2 sekali PEGAWAI PERUBATAN dah cam muke ku... padan lah lepas ank emak, lepas emak ,anak....

semoga Aina cepat sembuh.. minggu depan dah nak cuti... huhu

0 comments:

Post a Comment