Nak join klik sini

Wednesday, December 1, 2010

Punca HISTERIA di kalangan gadis Melayu.......

Kes ini berlaku betul diruang pelajar perempuan membasuh kain.Berlaku
diasrama puteri. Kebanyakan yang terkena rasukan adalah gadis melayu dan
tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum cina dan india. Di mana
salah nya........Kita ikuti percakapan antara bomoh melayu dan syaitan.

kes histeria disebuah sekolah

Misteri di Asrama Puteri terjawap!

Suatu hari, ada seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak
berjumpa dengan sekumpulan jin yang berlegar2 di asrama hinggakan mereka
merasuk sebilangan pelajar di sekolah itu.

Ketika sampai di sebuah bilik, ketua bomoh pun membaca sejenis mantera.
Selepas membaca mantera, ketua bomoh pun memanggil ketua jin itu. Lalu
ketua jin itu pun datang.

Dengan menunjukkan wajah rupanya yang begitu hodoh dan jijik.
Hinggakan ketua bomoh yang begitu berpengalaman itu pun hampir2 pengsan
dibuatnya! Hinggakan mayat reput pun lebih baik dari wajah si ketua jin
itu!!!

Tapi si ketua bomoh tetap kuatkan semangatnya yang jitu. Lalu si
ketua bomoh pun bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya
yang tidak kendur walaupun terlihat sesuatu yang begitu menakutkan itu.

"Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah? Jawap!!!"
Kenapa gadis melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam"

Dengan menarik nafas panjang, si ketua jin pun menjawab...

"Siapa Bilang Gadis Melayu Tak Menawan
Tak Menarik Hati, Tiada Memikat"
"Kalaulah Memang, Tak Mungkin Aku Tertarik
Kalaulah Sungguh, Tak Mungkin Aku MERASUK..."






ha ha ha ... kan dah terkena....emmmm... sesekali berlawak untuk menghilangkan stress n tension kan.... hari hari kerja... lallalalalalala....

12 comments:

  1. saya tertipu....oo...baik punya cilok..hehehe

    ReplyDelete
  2. dulu masa blaja, perna jg handle bdk histeria, mak ai gagah gile walaupun perempuan.. huhuhu.. takotnya..

    ReplyDelete
  3. @Mama Glam 4 Lil One wah! nampaknya mamaG lebeh berpengalaman dari saya hehe...

    ReplyDelete
  4. @farah nordin hahaha, nk kata lebey tu diak la.. tp pernah alami mende gitu.. jd kalau kene bdepan lg mende mcm tu, tau dah apa nk wat.. huhuhu.. kita karate jer diorang ni bagi pengsan.. kalau tak dia karate blk kita.. hahaha

    ReplyDelete
  5. jenjalan di pagi selasa.heheheh..

    ReplyDelete
  6. lawak gilak.. suspen jer baca.. hihihih

    ReplyDelete