Nak join klik sini

Tuesday, October 26, 2010

UJI MINDA.....

Subject:  SOALAN YG MERILEKSKAN MINDA
     
1) Apakah dia 'rumah di bawah, Tiang di atas'???... kah..kah..kah
           Jawapannye: KUBUR! nam kaki dalam, ada lebar lagi.

 Eksen tak tahu pulak ke....
       2) Cuba teka, mouse komputer, jantan ke betina?
            Jawapannye: betina!!! Sebab dia pakai pad.

  Soalan seterusnye.. ..       
   
        3) Antara ekor lembu dengan ekor tikus... ekor saper lagi panjang?
             ha...aper dier...
             Jawapannye: ... ekor tikus ... kerana ekor tikus mencecah tanah,
             ekor lembu langsung tak cecah tanah, tergantung ajer....

       
        4) Kenapa pokok kayu balak ditebang??? jawab sekarang... jawab le...
            Jawapannye: Habis dah tak boleh di cabut, di tebanglah!!     
 
Soalan seterusnye.. ..
 
         5) Kalau kereta berhenti apa yg turun dulu hah? kalo terer jawab....
           Jawapannye: Jarum meter.... ahaks... ahaks...     

 Soalan keenam pula berbunyi...
         6) Ianya Besar di negeri Arab, kecil di negeri china, di maggi ada,
             di lobak pun ada...disana ada, di sini tiada, yang ada pun ada, yang
              tiada pun ada... pening betul lah...jawap lah??????

              Jawapannye: Dan jawapannye ialah....... .. HURUF A!!!!     
 Kita ke soalan seterusnye.. ..
 
         7) Ia sejenis benda, nampak macam jalan tetapi ia tidak pulak
             berjalan, kalau ditenguk betul-betul. ... memang sah ia jalan!!!

             Jawapannye: Memang la jalan raya!     

         8) Apa benda jatuh kebawah tapi orang tercari-cari diatas?
             Jawapannye: Ha..ha..ha.. ha.. bumbung bas yg bocor dek air hujan...!     
 
         9) Beruang mana yg jari dia dok tekan arrow ke bawah
              .... jawap jgn tak jawappppp.... .
             Jawapannya: orang yg dok baca Blog ajerr...gi buat keje balek!!!!!       

             jangan marah lerr...SEMOGA DAPAT RELEASE TENSION KITER...

  hehehe... have a good day!!! Duh!!

seronok kan  tapi penat sikit nak menjawab soalan2 bodoh sebegini... apa pun farah berharap semua terhibur dan tidak tensen2 lagi sebab farah telah berikan soalan beserta dengan jawapan sekali......
ha ha ha...

12 comments:

  1. hehehe. lawak lawak...skang br leh smbung wat keje ^_^

    ReplyDelete
  2. @~daknakaltomey~ sibuk betul ye..mekasih support member2...i tolong u, u tolong i...adil dan saksama.hehehe

    ReplyDelete
  3. lawak betul...sakit perut nak gelak..ada batu geliga dalam ini otak..heheh..kasi 5bintang..

    ReplyDelete
  4. lawak guling namanye ni,, pas baca gelak sampai terguling... leh buat teka teki kat ofis..hehehe

    ReplyDelete
  5. @farah nordin gelak kan saya ye...ooo..meriah kat sini.

    ReplyDelete
  6. @Norulhuda Sarbangi jangan gelak kuat sangat taw... nanti pelik orang sekeliling hehe...pape pun njoy k

    ReplyDelete
  7. @Masrom bagus sangat lah tu kasi member2 office penig kepala erk... hehe

    ReplyDelete