Nak join klik sini

Monday, September 20, 2010

haRi kE-2 kuRsuS..........









21 September 2010.........
hari kedua kursus... hanya banyak bercerita pasal sistem... Deposit... kira2 wang... dalam pada itu sempat lagi aku ber Blogger sekejap.... hahaha... aku berharap hari ini akan mendapat apa yang di pelajari untuk d kongsi bersama-sama kawan2 di office... macam aku terror kahkahkah...


Taklimat Pembukaan oleh Puan Ayu.....

Sessi perkenalan memperkenalkan diri .......

            bermula jam 8.30 pagi tadi sampai sekarang jam 10.57 (time rehat) aku dah kesejukan tahap gaban ni... (tahap meraban pon ada)bukan sebab aku berkursus di puncak nih tapi  duduk d dalam dewan yang dah serupa macam  puncak Genting nih.... aduiihhh!!! tangan dah separuh beku... berapa darjah celcius ni....???? sedangkan dalam office pun aku memandai-mandai perlahan kan suhu aircond kesian orang lain dapat tempias panas dari aku hahaha.... peduli apa aku ... ingat badan aku bulu beruang ke...??? alamakk!! dahsyat tu..







khusyukkkk sangat la tu........













sejuk tahap gaban.......






             kejap lagi kursus bersambung.... apa pulak Modul n tajuk selepas ini....   


Sarapan pagi.......

Nasi Lemak + Mee Goreng... Nyumm...Nyumm...

Kopi Sri Malaysia...lemak berkrimm...

            1.42 Petang
             pukul 12.30 kursus stop sebab pukul 1.00 petang dah nak kena chek out sebelum naik atas makan dulu lah.... baru boleh pk nak kemas pakaian... tapi pakaian tak bersepah pon semua dah berkemas dalam beg...cuma istilah 'packing' itu sahaja melambangkan nak 'blah la'...


Aduii... laparnya.... sungguh menyelerakan!!

pencuci mulut nyummy nyummy....

            habis episod bermalam di Hotel Seri Malaysia....sementara nak tunggu masuk semula ke Dewan pukul 2.30 petang.... dapat lah jugak aku mem Blog sekejap....
            sedang berfikir lah pulak... nak beli apa untuk bawak balik ke anak2... ayah tak yah lah kot... ayah kasi yang biasa2  sahaja mesti senyap ... kehkehkehkeh.... pk2 nak pergi strawbery farm lah... diorang kata sana harga boleh tahan murah2 jugak... Hurmmmm.... untuk baby nak beli apa yer... windu giler kat baby...


disinilah Strawberry Farm Genting

Ayyooo...besarnya strawberry .........

Beli, jangan tak beli.......... nak tak nak!! nak tak nak!!

            Ayyaaaakkk.... baru sahaja bercerita nak pergi ke strawbery farm dah hujan.... duh duh duh lagu sedih la pulak... hope petang sikit hujan sudah berhenti.... tak mo lah balik dalam hujan tak best langsung... kalau dah sampai rumah takper lah hujan.... best tido.... hahahah... melayan penat...

Sesi terakhir......

Penyampaian Banner oleh Timbalan Pengarah PTG...


0 comments:

Post a Comment