Nak join klik sini

Tuesday, September 28, 2010

kebAikan & keBuRuKan FacEbooK

baIk aTau buRuk.....????  
ada buruk dalam baiknya.... ia boleh menjadi punca persilisihan faham dan tersalah anggap oleh semua fan FB... seperti apa yang terjadi pada aku... semoga apa yang akan ku sampaikan disini menjadi teladan kepada semua.... 
           Pertama kali menjejakkan kaki ke ruangan FB, kata orang first time hehe... selak bukan main n khusyukk yang amat.... bagiku ia menjadi keseronokan  kerana dapat bertemu kembali dengan kawan2 lama persekolahan dahulu... dapat bersembang melepaskan rindu dan menatap gambar sebagai ganti diri setelah sekian lama terpisah.... tetapi aku tidak pernah alpa dan leka cuma sangkaan orang ramai yang berpendapat sebegitu... kalau tak suka katakan sahaja tak suka...
          Tetapi sekarang aku dah beransur menjauhkan diri dari FB hanya kerana satu salah faham yang diwujudkan oleh seseorang... apakah salahku ...? 
           Demi menjaga hati sang suami aku korbankan perasaan rindu aku kepada FB... salah kah aku?? aku tak faham dengan pemikirang orang sekeliling yang beranggapan negatif... aduyaiii!!! tidak boleh melihat orang lain hidup tenang dan aman... mestikah perlu huru-harakan kehidupan orang lain hanya dengan sindiran dan kata2... aku boleh menerima setiap teguran secara baik tetapi aku tidak dapat menerima segala tohmahan dan kata2 kesat... hahaha entah hapa2,,,,,
           Aku adalah aku.... kalau aku yang mulakan boleh lah korang nak cari pasal... tapi kalau korang yang mulakan nampaknya korang lah yang cari pasal dengan aku....hurmmmm.... tak lama lah tu...

'MEMBUKA KESALAHAN ORANG LAIN UNTUK MENUTUP KESALAHAN SENDIRI'

0 comments:

Post a Comment