Nak join klik sini

Monday, September 20, 2010

RaYe,kUrsUS,rAyE,kuRsuS,.......

20 September 2010....

Ni lah dia masih dalam suasana Raye masih dalam mood raye...aku dah kena pergi kursus... pe pon memang best! sebab mood nak kerja tak berapa sampai lagi hahaha..... bukan apa dah sistem di office aku masih breakdown apa2 kerja pon tak boleh nak buat.. elok jugaklah time nih aku kena pergi kursus... kurang2 balik dari kursus banyak jugak benda aku boleh dapat... sedikit ilmu walaupon tak banyak mana...

Baru sampai nak check in dulu......

           Bila sebut tempat aku berkursus wow!! mesti sangkaan orang seronok giler dapat pergi ke Genting Highland... itu lah korang tak tahu yang jadual kursus aku pack sampai ke malam tak dek masa nak ngulor kemana... lagi pun aku pergi dengan kereta pejabat mana ada transport nk bergerak pun... dia hantar depan hotel ni esok masa balik dia amik depan Hotel ni jugak....... tak kose aku nak perhabis duit nak naik ke puncak nu.. kalau gi honeymoon dengan Hubby lain certita lah... ke puncak everest sekali pon sanggup aku perhabiss kan duit dia... kahkahkah... aku bukan seorang yang kedekut tapi aku nih jimat orang nya... n cap boros gak... hahahaha....


Depan Hotel Sri Malaysia Genting.......


Nak masuk bilik daa.......
          

0 comments:

Post a Comment