Nak join klik sini

Friday, September 17, 2010

iKlaN jAp........

           Tiba-tiba saat ini rasa merindu amat mendalam terhadap Arwah Ayahanda tercinta melintasi sejenak di ruang legar fikiran ku.... masih mekar memori-memori indah kita bersama dahulu... ada satu kisah yang tak dapat aku kongsikan bersama di ruangan ini,cukuplah hanya aku yang tahu.... bila terkenangkannya tak dapt aku gambarkan perasaan kasihan aku padanya.... tapi itu semua bukan sengaja.... tapi dia adalah seorang ayah yang terbaik bagi ku di dunia ini... tiada ganti kedua mahupun ketiga...
            Tanpa ku sedar airmata ini terlalu murah mencurah-curah mengalir membasahi pipi.... terngiang-ngiang kata-kata terakhirnya kepadaku (Thanx My Dad).... cukuplah kasih sayang yang diberi kepada ku.... kerana aku sudah cukup berterima kasih kepada mereka yang membela aku dari kecil hingga ke dewasa... dan aku yang lahir dari kasih sayang cinta dua insan..... cukup aku fahami kerana aku sekarang adalah seorang isteri dan ibu.... aku tak pasti adakah aku seorang anak yang baik... isteri yang baik... ibu yang baik.... hanya mereka sahaja yang pasti mengerti dan lebeh mengetahui siapa aku...??
kau lihat ku tersenyum adakah kau akan turut tersenyum...?? kau lihat ku berduka adakah kau akan turut berduka.....?? bila kita tengok orang sakit adakah kita akan turut merasa sakit,,,??  
fahamilah kata-kata ku ini... korang x mungkin mengerti apa yang bermain d fikiran ku...


 Al-fatihah......

Bertandang lagi di Pagi Raye.............

0 comments:

Post a Comment