Nak join klik sini

Tuesday, September 28, 2010

saKitNya.....

             Entah kenapa dua hari ni kepala aku sakit benar.... semalam hari yang paling tak dapat aku berfikir dengan waras... sakit,sakit,sakit... yang teramat....dah lama tak datang sakit kepala aku... balik sahaja dari kerja terus aku kerah anak2 aku picit kepala ni...ops!! maaf sebelum itu aku nak beritahu selama ini setiap kali sakit kepala aku datang, aku sekali pun tak pernah amik  ubat atau sebarang kelegaan lain kecuali dengan menyuruh anak2 atau sesiapa menenyeh kepala aku ini... 
            mungkin korang semua boleh mengambil sedikit panduan  hehehe... Alhamdulillah... dengan sakit kepala yang amat sangat dengan rawatan paksaan aku serta rehat juga tidur yang cukup... sakit kepala aku beransur kurang dan lama kelamaan semakin  hilang bila stress pun dh tiada...
            Ia yang benar... cubalah untuk tidak mengambil ubat tahan sakit... sape kata kepala aku sakit sikit je... macam nak pecah tahu tak... tapi bawak2 lah bersabar dan bawaklah berehat... tenangkan fikiran hilangkan stress... insyaAllah!!! penyakit tak datang kalau ia bukan dari kita sendiri... ceh!! aku bukan lah pandai sangat tapi itu lah sedikit perkongsian untuk pembaca sekalian...

0 comments:

Post a Comment